Thursday, October 1, 2009

bila kau pergi meninggalkanku....

Kemunculanmu menenangkan jiwaku.... ketibaanmu sentiasa ku nanti2kan...
keDatanganMu aMat ku Senangi..
mesKipun..
bUat sEketiKa...
mEMbErI SeriBu erTi daLaM hiDupKu.....
taTkaLa kau pErGi MeNingGalkaNku....
aKu....





Aku meRinDuIMu....
aKu beNar2 menYedari AkAN kePENtinGANMU dALAM HiDku..
dIsaAt INI...
kU seRinGkaLi meLewaTi mmori SepanJang ku bsaMamu..
nAmun....
aku beNar2 meRasAKaN..
bahaWa AkU....
SePatutNya meNgisI kekosoNgN wKtu ku...
dEnGn SeSuatU YANg
lebih BermKna...
sePaNJang kehdRnMu...

pEMerGianmU Satu kEhilagan bgku..
aKn tetaPi..
aKu paSrAH dEnGan ketENtuanNya....
kTentUan dri YanG MahA Esa...
YanG Maha meNgetaHui AKan sEgALa2nya...
EnGkau jua Yang Maha PENyayanG..
yang tlh MengaNuGeraHkan SyAWal....
bg mGgantIkAN RAmadahan yanG telah berLalu PErGI...
SelAmat tinGgal RamdHan.....
KeHdiraNmU Ku NanTi2kan....
dENgan harApan...
aKu dPt menyaMbutmu dENgan LbH BAik....

No comments:

Post a Comment