Monday, November 23, 2009

DIA lebih menyayangi mu....

semalaman aku berjaga untuk memenuhkan brainku dgn2 ilmu2 yang da aku pelajari....
Lps suBuh, brulah aKu melelapkan mata...syoknye tdow...
sampai tgahhari plak tu...

dalam lenaku..
tiba2 aku terdengar suara tangisan..terkejut gak ar..
cepat2 aku bangun tgk pe yg da jd...

rupenye salah sorang sahabatku menerima satu berita
yang teramat
tidak diingini oleh semuA orang...
mase tu, dye tengah berckap dgn ayahnya melalui telefon...
aku ke birai katilnya..
menepuk bahunya...
memberikan kata2 semangat..
ku pernah lalui keadaan nih..

pedihhhh...

perit...

perittt yang teramat....

aku faham dengan situasi yang dialaminya...

namun, sbg se0rang manusia...
kita pasti akan kembali kpd PENCIPTA jua....

sAhabat..

aku faham...

engkau dalam keadaan dilema...
antara
keadaan yang dihadapi di sana ..
dengan
peperiksaan yang akan kau hadapi esoknya...
sabarlah wahai sahabat...

redhailah pemergiannya....
banyakkan berd0a....


kepada sesiapa yg membaca halaman nie...

ku mohon...
sedekahkanlah al-fatihah...
untuk
arwah atuk salah se0rang sahabat yang kita sayangi....

..Al-FATIHAH....




No comments:

Post a Comment