Tuesday, November 30, 2010

kembali pulang

hurm.sungguh ku tak mengerti. apakah tujuan kamo0 hinggap semula di daunan ini setelah sekian lama kamo0 menyepi mr. ladybird????
mengapa setelah keadaanku semakin pulih... kamo0 tibe2 menunjukkan belangmu wahai incik bebelang.???
mengapa incik boneka aril mula menunjukkan perhatiannya kepadaku? mengapa?mengucapkan kata semoga berjaya.
mengapa tibe2 kamo0 mahu aku mnjaga diri dengan sebaiknya?
mengapa kamo0 cuba untuk menghubungiku lagi sedangkan sudah nyata dalam perjanjian kita...ituh mustahil akan berlaku?
apakah kepentingannya? apakah perkhabaran baru yang mahu kamo0 beritahuku?


maaf.semaaf2nya.saya masih tidak bersedia untuk mengeluarkan sepatah kata dengan kamo0. saya masih tidak bersedia untuk mendengar suaramu yg selalu menjadi pengulit tidurku pd suatu ketika dulu.saya tidak bersedia.
saya perlu waktu.jgn ganggu saya untuk ketika ini. saya sedang sibuk.
bergantung pada budi bicara dan kekuatan hati saya, saya x pasti samada saya masih boleh berbicara atau tidak dengan kamo0.berikan saya waktu.
harap maklum
.

No comments:

Post a Comment