Tuesday, September 6, 2011

-sms-sent to me. gulppp~


fuhhhh.. berhabukkk abes blog a.k.a. derry aku neh. terasa cam lame sgt tak belek2 kat sineh. almaklum saja. xkire mase saye asek sebOk jew. erk! betOi ke sebOk.ahaks!
hOkaih. masih berada lam bulan syawal ni an? so.. tade la lewat sgt kOt tok i wish..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin . whOopssSs.. zahir je yeh. :p






urm.ekcelly aku pOn tataW nak taip hape neh. haha.
hoOo ya. btw, gtaw jgak lah siket sebanyak kat sineh. rutin harian slOwly da mula berubah. itu dan ini.perubahan tu penting kan? untuk mase depan yang gemilang. cheEyyyy wahhh!
sikalang aku da bergela SN (apekah??? -cari senirik!- ) , means.. tggungjwb pOn makin bertambah. komitmen pOn perlu dipertingkatkan lagik.
So far, alhamdulillah... aku still boleh deal ngan rakan setugas yg seniOr2 ngam baik. hope akan bterusan camneh.dOrang manyak bg tnjuk ajar. lg2 patient yg aku jge neh.... on ventilatOr (wat mase neh). kene hati2 lebeh siket.till then.



eh..




ehhhh...



ehhhhhhhhhh...




kejap.




boOwat incik awak yang jauh nun disanaaaaaaaa....



time kasihhhh bebanyak duhai sahabat, untuk pesanan yang sallu awak kirimkan boOwat saya yeh. saya masih tak mampoO utk membalasnya even with only one wOrd. it's toO hard may be walOpOn da berkali2 awak titipkan utk saye. but dun wOlly2 okeyh.everytim gonna be okeys here.


dan .


one mOre things.
sy akan igt sgala pesanan yang kamOo titipkan untuk teruskan hidOp.hikhik. ^_^


"terime kasih daun keladi.
ade mase kirimkan lagi."



hehe. sekian, wassalam.




No comments:

Post a Comment