Saturday, January 14, 2012

"bulatan gembira"



sekali lagi it's happen.
hoO yeahhh!
terbaek!

merajuk ke akU? haha. entah.
terkechikkkkkk hutty siket je kOt.

sO macam biasa pabile mOod demikian menyelubungi.tekak mula lah sempit. nak telan makanan pun rase masam tersekat. hati neh tok sah dOk cerita la. perit jer ase. bukan ade ulser kat tekak. bukan ade tercucuk pisau tajam.tapi selera mula menurun.hati terpanah dengan kata-kata yang menyakitkan.
sungguh x tertanggung lah jugak. tp kuatkan diri. milO sahajA memadai untuk tmbah tenaga. nasi? langsUng x bOleh nak telan. tak teringin pUn. adekah nikmat selera aku ALLAH dah tarik??? nauzubillah.... jgn tarik nikmat itu semata kerana perkara sekecil itu?
atau...
adakah aku yang hanya turutkan perasaan? layan sangat masalah yang tak seberapa?
:: hanya kerana saya dan dia berkaitan dengan "dia" ::
segalanya berubah sekelip mata. adil kah?
segalanya ketentuan DIA.



duhai sahabat2 kesayangan.
maaf. maaf beribu kemaafan. penat korang sediakan makan untuk kite. tp aku x jOin. sorry. i'm not in mOod. hati ku merajuk sendiri. bukan dengan korang. tp dgn diri seniri (eh? betulke diri seniri? -->> org lain lah)
so my answer " aku x lapar lg"
hohO. hakikatnye ...
aku xde selera. maaf yer sayang2 saya sekalian :)





untuk saat ini... aku sungguh2 rindukan "bulatan gembira kami" . pengisian dalaman teramat penting untuk membetuk kekuatan jiwa. supaya terus mengharapkan hanya pada yang MAHA ESA. aku yakin segala ketentuanNYA adalah yg terbaik untukku. soal jodoh. soal hidup. soal mati. segalanya telah ditentukannya sejak di luh mahfuz.
duhai hati.. senyumlah. senyumlah walau mata tetapmengalirkan mutiara jernih. sesungguhnya ALLAH akan sentiasa bersama hamba yang mengingatinya.

"la tahzan. innallaha ma'ana"



buat si pemilik hati 'cik frdh' (only he knOws)...

Aku Tidak Berharap Untuk
Menjadi Orang Yang
Terpenting Dalam Hidupmu
Kerana itu Merupakan
Permintaan yang Terlalu Besar
Bagimu..
Aku hanya Berharap Suatu
Saat Nanti Jika Kau
Melihatku...
Kau akan Tersenyum Dan
Berkata..."Dialah Orang yang
Selalu Menyayangiku...".. :)

No comments:

Post a Comment