Monday, September 7, 2009

In tHe light NitE at a hoSpiTaL

korang nak tau tak...aku ade something nak share ngan korang.. tp jangan lak kecoh2 yer.
Citer tu bermula macam ni... suatu hari, kira2 jam 11.30 malam, satu ruangan kat hospital tu kecoh sangat..aku pun tak tahu gak la kenape... Dalam mase beberapa minit keadaan bising tu.. ttibe je ade suara tangisan..makin lame makin kuat suara tu...tetapi, ape yang peliknyer, suasana kecoh tadi jadi senyap sunyi kecuali bunyi 'waaa...waa ...waaaaaaa....' (eeee.. suara ape tu ek)

Mase tu badan aku ni rase sejuk semacam je. Sejuk sangat-sangat...xlame lepas tu... aku rasakan macam hangat pulak...mcam kene siram dengan air suam je... pelik betullah... Tiba-tiba, badan aku bagaikan dibaluti kemas dengan kain. Suara tangisan tadi terhenti dengan sendirinya apabila iqamat di laungkan oleh abahku.
aku xtau nak cakap macam mane kat korang, perasaan aku pada waktu tu...... memang nangis teruk la jugak aku mase tu..
kalau korang pun, aku rase same je kot... nangis sekuat hati lagi ade lah...
nak tau tak apa sebenarnya yang terjadi pada mase tu..?


nanti aku sambung next time la pulak..ngantok da nih... sok ade kelas lak..k,nytezzzZZZZZ...

No comments:

Post a Comment