Monday, September 7, 2009

new learning

aku bknla sesape pun...wat blog ni pun ntah pape..masih merangkak2 lg.. mase puan kate nak ajar wat blog ni.. aku rase cam hepy la jugak..
mne taknye...sebelum ni ble dgr je org sebut sal blog, aku fikir je la sorang2... "bende pe la budak2 ni dok sembang ni..."hehe(wat malu jer kan). k, sambug citer balik.., lps puan ajar psl blog ni, bwu la aku tau srba sdkt....mgkin bende ni sgt simple untuk sesape yang da biase dengan bende ni..
never mind..i'll try my best.. starting from below, like baby step....
aku ni bkan lar jenis yang bodoh sombong...kalau aku tak tahu pasal something tu.. aku akan tanyer je kat sesape yang aku rase patut aku tanye.. dalam proses blaja wat blog ni... aku banyak tnye kat kawan2 serumah aku..dorang pun bkn jenis yang kedekut ilmu..stakat mane diorang mampu bantu aku, diorang usahakan jugak bagi aku faham.. bukan je setakat untuk wat blog ni..tp untuk mcm2 bende lglah... kalau aku ade pape masalah, kat dioranglah aku akan mengadu...thanks a lot to all of u for being my truth frens k...






herm..neway, aku nak ucapkn trime kacih gak lar kat sesape yang sudi view page ni walopun hanya skali...

No comments:

Post a Comment