Thursday, February 25, 2010

kekuatan-bentuk ituh.jgn ditggu.

trimas shbt.atas pemberianmu.aku kian bisa mnerima.aku yakin.insyaAllah.mencari redha ALLAH ituh wajid.tiada redhaNya, hidup jd sia2.insyAllah, Allah akan membantu setiap hambanya yang berada dalam kesempitan.usaha.mendapatkannya.La Tahzan.i sia2.bersedihlah kearah yang betul.merendah diri di depan KeEsaan Allah.cbe mmotivasikan diri.ituh hanya keduniaan semata2.zina hati.amat takut kan bila kita dgr itu???tp itu yg sering terjadi tanpa disedari.merindui seseorng yang bukan muhrim bagi kita.Ya Allah. jauhilah perkar ituh.bantu hambamu yang kerdil ini Ya Allah...setelah membacanya, aku lbh sedar akan ksilapan diri.moga Allah mengampunkan dosa diri ini, moga apa yang ku rsakan pada malam ini akan berkekalan, tgkatkan semangatku untuk menghabiskan sisa2 kehidupan.kehidupan yang sementara di dunia pinjaman, dgn rezeki2 yang dipinjamkanNya untuk setiap hambaNya. peroleh keberkatan hidup di dunia dan akhirat. amin.
aku berkongsi jga dgn kamo0, sendkan pe yg da aku bace ituh.same2 kita hayatinya. terasa kekesalan yang teramat.hope u so...
syaitn..syuhhhhhhh!!!nyah ko..brhentilah mnngoda mnusia...
dush3!!!amek ko setan.. g maen jaoh2!!!

No comments:

Post a Comment