Wednesday, February 24, 2010

special kamo0? sglanya...

syg sgt sgt sgt.hurm.tbe2 trgt sume kngan.abg fairuz lg.mau ituh?okey.kami cube.nasihat kamo0. kte kene trima dgn hati yg tbuka.insyaALLAH.moga Allah permudahkan.niat yg suci.mdh2an.
knape ni..knape aku x kuat mlm ni...knape?? knape aku x skuat nur ayuni azhar yg dulu. xsetabah cam ayuni yg sblm ni?
humm..sgalanya ku luahkan kpd kamo0...
tbe2 je mlm ni aku jd down lg.haish..come on ayuni.exam dkt dah.asiment 1 pun x berganjak lg.sempat ke aku.aku xnak pk sumtink yg leyh melalaikan aku.mintak jaoh.xnak ituh semua.
lakukan muzakaroh lah.ituh nasihat kamo0.insyaAllah.aku cbe.bimbing plizz..bg ak panduan.
xmo lost contact ea.ye..no ituh je.okey?ok.byk2 bersabar.ea.aku cube.hmmm..
ayuni kne kuat, tabah , setabah dan sekuat sumayyah.ct khadijah.n yg laen2 dlm memperjuangkn sesuatu.insyaAllah.cyg boleyh pnye..try.hmm..aku masih mencuba.take time.
cubalah.mo0d kmbali ok.sket je.fokus pd exam plak ea.hurm.;(
be a psitive thinker.=P
thanks.gimme support.

No comments:

Post a Comment