Saturday, May 8, 2010

nAk nangEs kEr X???

pe nak jd ni...ari ni lgsong xley nak study.sedeyh.agak la.tido memnjang.kepala pusing.fenin. hti rasa cam nak nanges.tp x kuar air mata.hurm.
dah agak dah...msti jd cam nih lah.setiap kali nak exam, mmg mcm nih.nak ma.nak ma.nak ma jugak.windu sgt2.windu nak dgr ma babling kat aku.wndukan kata2 yg leyh watkan aku makin bersemangat.rndukan tngan ma.mao cium tngan.m0hon maaf andai terasa dengan gelagatku selama ini.windu sgala2nya lah....aish.umo da bnyak.tp prgai cam bdak2 plak aku neh.urm.yeah.ituh aku..jelez sama kamo0 izzati.haha.parents mu mai cni.wah! amat seron0k. daku bersedeyh disini.hurm.xpe.ade hkmah atas setiap perkara.insyaALLAH. sabar sudeyh.
.finally.menitik jua.yeah!air mata kerinduan.
saat ini ku rasa mao memelukmu.seErat2nya.menciummu.sEpUas2nya.

miss u so much....

mA teRChEnTa.jnTunG haTi sy.heart u mum.
HEPY MOTHER'S DAY =)
trimas ats sgala pengorbanan yg tla dlakukan utk mbsrkan ankmu inih.
  • setiap ksbran mnghadapi pahit jerih bersamaku. melayani kerenahku.
  • berjaga mlm, smata2 utk pstikan tiada nyamuk mggigitku.
  • setiap titis susu yg diberikan utk membsrkn aku.
  • m0hon dihalalkan
  • sentiasa menjengah ke blkku setiap mlm. pstikan ak x kesejukan.
  • selimutkan.cium pp dan dahiku.
  • >aku sedar.tp pura2 tidur.<
  • terlalu sygkn anakmu inih.terima kasih.(terharu sgt2...)
  • .last but not least.xtersenarai sgla apa yg tla dilakukan utkku.teramat banyak.
pengorbananmu tidak terbalas.
terlalu mahal.tdk termampu olehku.
mOga kejAyaAnku Akan mEmbHAgIaKaN hATi.
d0akan kejayaan sy ea.
restui sy utk segalanya.pliezzz...
restu ibu membawa kebahagiaan utk setiap anak.
Ampun mAaF diPinta andai alom terkasar bahasa. terlanjur bicara. gelagat yg menikam hati.maaf utk sgla2nya.
ma lah ibu terbaek.
syg bangat sama kamo0...muahhhhhhhhhhhhh!!! <3

No comments:

Post a Comment