Sunday, May 16, 2010

penUh KehAiraNan...

salam.pembuka bicara.utk pg yg hening ini.>>>xpnh2 bg slm kat blog.mimpi eyh?<<<


mo0d: bercampur baur.hepy.emosi0nal sket.lyn prsaan plak.ntah.xterkata cam ne yg aku rasakan mlm ni.fikiran melayang ntah mne2.fokus utk stdy mnurun sket mlm neh. haha. xsepatutnya ituh terjd.mgkin sbb ptnyaan aku jgak.brkenaan "darryqu".mmbuatkan aku yg jd x tntu arah lps kamo0 lena.sengal aku neh!haha. stdy lah ayuni! pe daaa...

hurm.baru je sembang sal ladybird. sbb knpa aku brikan gelaran mr.LadybIrd utk kaMo0.pnjelasan suda dibuat.tp x spnuhnya.bnyak prkara yg ingin ku huraikan tentang ldybird bg ku.

pst:ldybird. ok.? bkn KABO la kamoo.hihi.

terpana seketika.diantara 9 ladybird yg mnjadi hiasan meja stdyku.tiba2 aku terpndng ad seekor ladybird yg betul.kecil saja saiznya.bwarna merah.tp tidak berbintik hitam pd bdnnya.masih bernyawa.masih bergerak.berjalan prlahan2 di ats sbtg pen yg ade kat ats meja ituh.hiran sgt.mne dtgnye ldybird ituh?aku mngangkat pen , kmudian perhatikan pergerakannya.

dlm hati, aku brkata sendirian.
"dr mne ia dtg?kne tibe2 je?mgkin kbtulan ktdgnnya swktu aku mnyebut2 tntgnya bsama kamo0? atau... adakah ianya suatu petunjuk dr-Nya buatku? apakah itu??? bnyk persoalan yg mncul dlm benak fikiranku.
pd mse yg sme gak, aku bkata sndirian kpd ldybird ituh." dah lme aku x sntuhmu.xprhatikanmu."~ snyuman terukir ~
cpt2 aku snap pic.tp xclear sgt.pelik.aku msih merasakan kepelikan ituh.hasil snaping x begitu memuaskan.ma0 trnsfer ke lappy foto ituh.gagal.masalah plak.sedey.agakla..
ssah wo0 mao snap pic dye.malu2.kjap2 dye fly. neva mind. aku catch dye blk.ltkkan d tgn ku.
puas2nye aku perhatikan.pe yg menarik ngan serangga ituh? aku pun xpsti.yg pntg aku suke. haha.such a crazy, right? who cares....

to readers: jgn trase pelik or tnye y i like da insect.xtually, aku pom xtaw nape.myb hrgai mkhluk Allah yg len. .haha. KOYA! =p
sjak kcil.mmg sy sukakannya. butterfly. drg0nfly. fish as well. heart them damn much.
perhatikan stiap prgerakan mereka.lapang kotak fikiran sy.ZERO=KOSONG.

suke tu suke gak.
tp LIPAS!!! awas kamu.jgn dekati sy. awk x cumil.



xley nak post ag hasil snap ituh.tomorrow.may b. i'll show it.
okeyh. till then.
wanna cntinue my stdy.
=)

No comments:

Post a Comment