Sunday, March 13, 2011

::berjuta dalam satu.satu dalam beribu.::



Acha sEptriasa kata : ada apa dengan cinta
lEttO kata : ruang rindu
lestari kata: cinta itu ketawa dan air mata

peterpan kata: ada apa denganmu
shiEla oN7 kata: buat aku tersenyum


sT12 kata : biarkan jatuh cinta
QiaRa kata : hanya padamu
awie kata: dipenjara janji

agnes monica kata : bilang saja
bunga citra lestari kata : aku pasti datang




sCreeN kata : bila kau kata kau sayang
sPoOn kata : rindu serindunya
sCoin kata: rindu riduan jadi kenang-kenangan
spoOn kata : memOry sekuntum rindu
slam kata : jika kau rasa getarnya
SHADES kata : jangan kau ucap selamat tinggal




arrow kata : haruskah kita berpisah
anuar zain kata : mugkin
aRrow kata : niat hati tak nak berpisah
asWad kata : bila mati cinta terhenti
BPr kata : seribu tahun takkan mungkin


scan kata : kau dipaksa aku terpksa
sT12 kata : cinta tak direstui
peArl kata : aku tak bersalah
nuRul kata: kerana terluka
fiQ kata: tiga malam tanpa bintang

axL kata : andai dapat ku undur masa....




wali band kata : aku sakit
sT12 kata : aku masih sayang
shiela: bila kau x dismpgku
wali band kata : emang dasar

sT12 kata : cari pacar lagi... cinta jangan di nanti
wali band kata : tetap bertahan
sT12 kata : jangan pernah berubah

elyana kata: main tarik tali
sT12 kata : saat terakhir...
shiEla On7 kata : berhenti berharap.
nijdi kata : sudah
sT12 kata : aku tak sanggup lagi
peterpan kata : menghapus jejakmu






2 comments: