Monday, May 2, 2011

alhamdulillah...



alhamdulillah...
api yang membara telah terpadam dengan jalinan ukhuwah yg terbina ituh. dendam yg pernah bertapak di lubuk hati telah berkecai. salah faham yang bersimpul telah terungkai. terima kasih Tuhan Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanya. ku mohon... jalinan ini berkekalan. jauhi hati ini dari sebarang rasa yang Engkau murkai. jauhi hatiku dr rasa iri hati.apatah lagi dendam yang merosakkan akal. nauzubillah....

buat miss icecream..sorry and thanks.atas penjelasan dan kejujuran awak. i'm really appreciate it.sebetolnye.. da lame sy nak sapa awak.tp masa x mngizinkan kot. tp smlm... pOst kat fb mnarik prhatian awak. entahlah. tibe2 awak komen. "congrates!".
rasenye sy faham.tp sy buat2 x faham.takot tersalah faham pulak nnti.kan lagi susah cam tuh.
mcm2 soalan bermain kat fikiran neh. dah lame nak tegur...tp xtau canne nak mulakan.
dan...
kebetulan pulakkan. alang2 awk da komen tuh, sy mule munyusun kata2 kat ruangan chat.
malam neh sy mula beranikan diri.sy perlukan penjelasan anda.yes! penjelasan.walopOn sgelanya dah berlalu.alhamdulillah... bOleh berbaik2. dan jgn bimbang.segalanya bkan salah awak. masa yg mnentukan segalanya dan ini adalah takdir dariNya utk menemukan kite bertiga.mungkin ini adalah caraNya.
:)
berterus terng dan jujur. ituh yang tersangat dan terbaek. i like! dat's my way.
once again. maaf kalo ade kate2 yg mnnguris hati.rasenye dah habes berlembut ayat2 yg saya susun tuh. xnak pulak ada kaum sejenis yang terasa hati. x bagOs untuk jiwa kan? hehe.
dan fahami isi hati masing2. moga ukhuwah yang terbina itu tidak akan pernah terputus. :)

notakaki:dedicated to miss icecream . kisah antara miss and mr. icecream d lame blalu... moga same2 boley maafkan antara satu sama lain.


okeip..ce klik kat bwh neh. sekadar berkongsi ^^


No comments:

Post a Comment