Saturday, May 7, 2011

mintak plaster bOleyh? ade calar siket neh.



tiap kali cuba untuk mengalah. pasti aku yang terguris.
mase kecik2 dulu pOn.ape je yg aku nak.mesti tu yg aku dpt.
xperlu nak kOngsi2. dan mmg x suke utk b'kOngsi.
utk mengalah tu apatah lagikan.
jauh sama sekali aku maO mengalah.. (tp tade la lam sume hal)
?selfish ke?
rasenye x kOt.
cume maO prtahankan hak senirik. pertahankan ape yg aku maO. salah ke?
hurm. penangan bulan merah utk musim neh mmg jelas nampak sifat sensitif aku.
pelik.
melampaO2. seminggu berturut2. ade je hal yang buatkan terasa.mcm2. ade je datang dari mana2 sudut.dari sana.dari sini. dari sinun. adui. hormOn apekah yg sedang meningkat untuk waktu inih.?



mungkin agak childish kOt sikap camneh. susah nak buang suma tuh. tuh diri aku.canne nak ubah?
entah.
mungkin aku tetap kene mngalah. tape lah. belajar untuk mengalah sekali sekala. even hati senirik yang terguris. kejap je kOt. nanti tampal plaster eyh.kasi cepat sembuh.

tapelah. nak majOk sorang2 :'(

>>>>>>> aish! senang sgt nak tachim ni apsal ayuni. cOme on la babe. lemah sgt ni nape?kamo0 bkn budak2 lagi keyh!





hape2 pOn. thanks kat suma hOusemate tersayang. kat sineh aku manyak blajar kOt. kat sinilah aku stat utk kOngsi2. ape2 je lah. kalO dulu... nak kOngsi minum gelas yg same pOn susah kOt. geli jew~ penah cube jgak mase zaman kat hOstel dulu. euwww~ tp buat2 Ok dpn kwn kat sane. huhh! dasat tol aku neh.
tp skrg da kurang sket kOt geli tuh. cOver2 sket dpn korang. ngeee~ jgn mara k.
brg2 pOn, alhamdulillah. bOley lah jugak nak kOngsi2 kan. kalO dulu.. brg aku, ttp aku pnye.tade sape pOn boley usik. penah sekali tuh.. mase kat Ostel. ade sOwang juniOr neh. rapat lah jugak nan aku. mase tuh weekend kot. aku balik umah jap even time tu bkn mggu blk..( mentang2 umah dekat.suke ait jew.hihi) nak taO hape dye wuat? ade ke patOt... dye pakai baju aku. suke2 ati jew. da la x mntak dulu. men rembat je lam loker aku tuh. mane la x hangin... heeee. agak2 la kan,. patOt ke aku marah budak tuh?

dan.dan.dan.
paling aku x suke. orang pakai or try aku punye kasut. haish!
mara nih!
mak cik haku pun kene sOund lau dye try. mulut tuh toksah dok kata la. mOncOng je x puas ati.
de patot.da tau kaki dye tuh saiz besar...dah sah3 xmuat, nak jugak dye try. bukan santek pOn high heel ku tuh. pun tingin nak pakai. xpaham betOl.
bukan hape aku x bg org try. bukan la aku neh kedekut ke ape.. cume bab kasut neh.. mmg susah nak cari saiz utk aku. lau saiz tu padan pun. nak yg ngam2 ngan kaki neh susah siket. skali je dye try kasut tuh, sekali aku langkah.. tejulur kaki kat depan. kan x selesa tuh.haish! mama tersayang jugak yg paham anak dye neh.yeayy! dpt kasut bawu.
urm.paling tensiOn kot lau nak pilih kasut. hOusemate aku je paham canne. makacih suma nOh.
sabaq ja ampa teman aku time shOping kasut.heeee.. tp da lame ngat kOt x shOpim kasut neh. nnti ada masa kita kuaq sama2 lg k..



p/s: senirik majOk.senirik pujuk. padan muka.sape sOh majOk.
dan2 tingat. kalO kat umah mesti ma pujuk. windu maaaa.
heppy mOther's day ma. :)





No comments:

Post a Comment