Monday, July 18, 2011

cibOk jew!




kesibukan kemelandaan kedirian keakuan.
haha. lame sangat kot xmain2 tulis cenggituh. x cakap cenggituh ngan kawan2 yang sekepala ngan aku neh. sengal je kan!
hOhO. sopan tetap menten. dun woLi okey. ahaks!

sweet saturday wif u ols.


tingat poolak zaman2 skola dulu... geng aku memang sume sengal2. aku jek yang diam sket.malu kOt.
(pasyan kan)
tp mmg betOl pOm. lau x cye p tnye kawan2 ku tuh.
xpenah nak amek tau pasal orng pOm.. sampaikan sniOr2 kate aku sombong.
hoh!
samapai atikan kata aku cam tuh.hohO. lantak p la kat depa.
ting tong ting tang. pi mai pi mai... da bartahun2 kot tinggalkan alam persekolah
an neh. (mAcam lame sgt je kan.haha)
siyes!
xsangka jugak aku.. ade jgak senior2 zaman skola dulu yang cam aku neh lagi. padahal aku x knl pon dorang tuh. (ase cam femes jap.poyOs!)
almaklum la.. skrg neh aku da ade restoren senirik.
RESTOREN UNIEY Ent. (sape2 yg taw tu.. dok dekat2 ngan kg aku neh.. sile2 la cube masakan kat sineh yerp.....>>>> promote jap)




so, ramai la jugak seniOR2(aku pOn xknl) yg dtg kat sini then, time aku p amek order tuh (worker sibOk) ade la yg btanye macam2.hurm.. senyum je la... hihi.
paling best. time kawan2 pOmpuAN mai kat kedai neh. mase tuh ade bOLa.. M'sia lawan LP.
minat bola la kOnoN. semangat nak bagi
suppOrt neh. tp sipU2 malu. huhu. lawak jew tgk gelagat budak2 neh. kalaU custemer hat laki tu.. toksah dok habaQ la... kecOh! sakan aih! haha.
gOOOllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!



tang tu paling syok kot.
till then.

ralit sgt tgk bola.cengginih la ghupenye.


lme da kot x story2 kat dairy kesanyangan aku neh pasal macam2 kaN?
dairy yg bertuling mggunakan dakwat pOn da lame aku x sentuh. bukan ape.. xnak segala kenagan2 tu di kenang sangat.. almaklum la.. kalau menulis ni.. ingatan jadi lebih kuat.. kang x pasai2 dok ingat2 sangat lau part sedih2 tu.huhu.
bak kata omputih...just let gone be bygone. past is past. lets move for da future.
cey wahhh1


opPsss.. sekarang sy sedang di atas talian muka buku. terbelek pulak 1 status neh.


"‎"Pesan pada DIRI.. Jangan tersalah memberi HATI pada insan yang tak sudi.. Pada insan yang tak mengerti.. Kerana,sekali kau memberi,
selamanya dia di HATI..
Kerana,sekali kau dilukai, sampai bila2 tetap kau ingati..
Pesan lagi pada diri, hati2lah dalam memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping HATI."


amacam? cun kan status tuh..



>>>>>>> kenangan terindah <<<<<
susah kan nak padam. (mengelamun)
eh! dah sampai jepun kot termenung neh.




dah2!!!!



tidOooo!





No comments:

Post a Comment