Sunday, July 10, 2011

tah hape hape

ya Allah...
apsal la ngan aku ni..
apsal sedih sgt2 hari nih???
kenapa mutiara jernih ni laju je mengalir membasahi pipi aku...
duhai hati... berhentilah bersedih...
bukankah sudah ada peneman yang ditinggalkan untuk aku tempOh hari?
seraplah segala yang tertulis di dalamnya...
ambillah segala kandungan yang tercatit dalam setiap helaian buku tersebut.

saat bersendirian..
bayangannya pasti akan muncul.. perlukah?
walhal sedaya upaya aku cuba menyibukkan diri...
seharian membantu keluarga... penat berkejar ke sana ke sini.
semoga aku mampu untuk membekukan segala kenangan bersamanya..
redhaMu yang aku cari..
redhaMu jugA yang dia mahukan
bantulah kami Ya Tuhan...
kuatkan semangat aku...


menangislah...
menangislah wahai hati...
menangislah dalam memOhon segalanya dari Pencipta yang Agung





semoga perjalanan mlm ni bakal mndatangkan kebagagiaan dan kegembiraan buat kedua ma abah... moga keputusan exam LJM lulus buat semua student UKM...
gud luck to me. gud luck to u ols.
mintak ampun mintak maap kat suma kalO aku de wat salah silap yeh. (tibe2 je an)
buat shbt2 yg aku syg.. xkire la sahabat yg dtg dari ceruk mane pun... aku sayang korang and thanks for everything. thanks abb banyak tolong aku. banyak bg support kat aku. bagi yang betol2 rapat ngan aku.. mesti manyak yang terasa ati kan. maaf taw.. aku maaf kan korang jugak. urmm.. da melalut tak tentu pasai da ni kot.
out! packing barang sat. takOt x smpat pulak. heeee..
assalamualaikum...


>>> :) <<<<---- senyum walaO terpakse.

No comments:

Post a Comment