Thursday, August 11, 2011

time too short




time is running.
cepat je mase berlalu.
pejam celik pejam celik. da dkt 2 bulan aku terperuk kat rumah. jadi penganggur berkerjaya yang sentiasa sebOk.(incik awak sallu x puas ati je ngan saya an. sOrry for dat time. not for nOw)


mase terluang siket dr mase yang sebOk tu... ade la jugak pengisian utk jiwa lara neh. bak kata incik awak, ituh peneman saya. yes! peneman sepanjang tempOh peninggalan awak ke sana.
time kasih untuk hadiah dan dOa yang kamOo titipkan itu yeh. sy syuke...

"jangan bersedih. jadilah wanita yang paling bahagia"



dan




sedang dibaca, buku ini.


excelly da lame aku miliki buku neh.tp tak berkesempatan untuk gali dan selongkar isi2 kat dalam buku tuh. so, mase yang ade ni lah aku gunakan untuk belek2 siket2. korang nak tau serba siket. klik kat tajuk buku tuh or kat sini .






pejam celik pejam celik lagi, da masuk bulan ramadhan. sedar xsedar da selamat menempuhi hingga ramadhan yang ke 11. whOoPSsss.. selamat kew? ahaks!
newAy,
selamat berpuasa untuk sume umat islam kat serta dunia yeh.(mcm la suma org bace blog aku neh.pasyan!haha)

cakap psl penganggur ni..nampaknya kerjaya sbg penganggur aku da hampir ke penghujung da neh.almaklum... panggilan hangit dari Human ResOurse UKM da trime dua tia ari lepas.
" sila lapor diri pada 15 ogOs, jam 8 pagi di HR." "pakaian full uniform, ok!'

okaih!

wat means by dat????


maksudnye...



aku da nak kene mulakan kerjaya yang sebetulnya. as a staff Nurse.
mudah2an segalanya berjalan lancar. semOga segala bekalan yang diperOlehi sepanjang 3 tahun sebagai pelajar mampu untuk aku gunakan dlam berkhidmat membantu orang yang memerlukan.segala ketakutan dan debaran ku harap dapat diatasi dengan sebaiknya dengan izin Allah...

tiket bas dah ade. pakaian belOm packing lagik. hadOi. xde mOod nak pegi neh. cammane nak wat?

cOme 0n babe! baik betulkan niat tuh pat!!! hehe :p
esOk.
lusa...
pastu...
ari ahad , 14 ogos. nmpaknye bas sani express akan bergOlek ke kOlumpO da... sedey pOolak nak say bye kat bumi kelantan neh. berpuasa kat kolumpO.. withOut family. merantau lagi aku ni yeh.sabOr. sabOr.
sape nak teman aku kat bus stop pg tu nnti?
incik awak???
oh! no no no. ituh mustahil kan. yes! sy pasti ! ituh tersangat mustahil.
detik sekarang sudah berbeza.xkan sama macam dulu2 lagi.
so , just smile :)

kami bahagia begini. lalalala...

eh3!
stop it AYUNI! dun let ur hutty feelim fly here and there lagik. it's not goOd. kan.kan.kan?

hurm.
let's move on the preparation.
ape nak buat eyh?
1) brain nak kene didihkan dulu kot.
-alamak! nota2 suma kat kolumpO.pospOne dlu lah.sampai sane baru goreng balik maklumat2 lam brin neh.hehe. alasan!
2) mase dua hari je lagik kat umah.
- gatherim ngan kengkawan la kOt. plan for tomorrOw. iftar kat umah sahabat baek. mc sOm a.k.a cik nadia a.k.a mc su.
- dating ngan tetttt kejap. kn da nak g kolumpO.kang rhendu2 pulak.hohO. c u then miss ice cream. may b tomOrow.may b next day.
- planing for an iftar wif ex student standard six SKSKL (13 ogos.insyaAllah)


wow. timing da pack abes. mampOo?








No comments:

Post a Comment