Thursday, April 8, 2010

iA meNiTis keMbALi ;(



TEMAN...


maaf...sy amat merindui kamo0. teramat. terasa sksa diri ini. namun ku hnya berdiam diri. xmampu untuk berkata2.xmampu untuk mghbungimu. pabila h0Usemateku mmperdgrkan lgu2 yg prnah kamo0 perdengarkan utkku... xtrtahan utkku menyekat air mata ini.ia mengalir.dgn sendirinya.perit hati untuk mnggung semua itu. maaf.aku keterlaluan. aku tahu.aku x patut begini.walau ku membisu.aku ttp igt kmo0.sukar.teramat sukar utk mghpuskan sgala keperitan ini.berikan aku sedikit waktu.skali lagi maaf.aku x mampu. fokusku hilang.bukan ku pinta. tp dtg dgn sndirinya perasaan ituh.tanpa diundang.aku cube untuk mlakukan yg terbaik utk diri ini.cuba dan terus mencuba.moga kebahagiaan muncul kembali.menyinari hidup.


exam.perlu tumpuan.nota2 lgsong x sntuh.bg kamoo... ia makin hampir.lakukan yang terbaik. moga per0leh kejayaan. masih ku ingat kata2mu..beberapa hari lepas.masih segar dlm kotak mindaku.


"man jada wada"




ksibukan dgn asiment.cube utk lakukan dgn baek.brsabar dgn sgalanya. cube utk tbhkan hati ini.makin ku cuba.makin kuat godaan.menggoncang jiwa.aku masih x mnyerah. xkan bputus asa. cube utk menentang kegundahan ati nieyh. smse ak cube untuk menenangkan shbtku yg mmpunyai mslah. hati ku trse kuat. bile fkrkan mslh sndri... cube utk relatekan pe yg aku gtaw shbtku ituh.dugaan berat. agkla. tp ak yakin. Allah mmberikan ujin yang mampu utk ditggung oleh stiap hambanya.kesabaran. aku perlu ituh.mohon petunjukMU. kesedihan.keperitan. tdk mnguntungkan. malah menjatuhkan diri.




teman...


maafkan aku ats sgla2nya.trima kasih jua.bnyak mmberikan kata2 smgat.daku xpatot bersikap begini.kamo0 x suke kan.kalo ak begini...ayt kamo0 dulu...kte kene trima dgn hati yg terbuka.


ak akan cube utk bangun.bangun.bangun.


No comments:

Post a Comment