Tuesday, April 13, 2010

sAkiT hATy.. ;)

senyuman penuh kepuraan. ituh yg mampu ku berikan.gurauan yang menikam hati. aduhhh.perit teramat.hanya Yang Maha Esa mengetahui keperitan yng ku tanggung saat ini.kata2mu mgkin dianggap gurauan,tp tidak bgku. teman, maaf.aku berpura2 ceria.aku pura2 ketawa.aku x mao lagi idup berpura2.mau idop dalam dunia realiti.susah?agakla.mgkin kepuraan ini akan membahagiakan org sekelilingku.andai itu betul, aku terpaksa berbuat demikaian.ikut arusmu. xmampu lagi untuk melawannya.teman.aku nmpak perubahanmu.aku dpt rasakan setiap perubahan yg ada pdmu terhdpku.biarlah aku merintih sendirian di dlm 'darryqu'.disitu saloo aku luahkan segala yg terjdi.biarkan aku.hanya aku dan 'darryqu' yg tahu dan mengerti setiap yg tla ku lalui.sekian.

No comments:

Post a Comment