Saturday, August 7, 2010

bicAra kiSah seMalam.




ukhwah.mmg indah.bertuah mempunyai shbt2 sepeti kalian.bersahabat slmanya okep.sy sayang anda semua.jauhi sifat untuk bermusuh2 sesama sendiri.sy x suka ituh.sy skn sedih andai ada antara kita yg bermasam muka.ada antara kita yg x bertegur sapa.ada antara kita yg memendam rasa.sy x suka keadaan ituh.perit bg sy utk melihat reaksi2 x menyenangkan ituh.mmg...mmg sy sensitif.lg2 kalau mlbtkan talian persahabatan.jiwa sy sgt halus.mudah tersentuh.teramat senang utk mengalirkan air mata. bukan sbb terasa dgn tingkah laku ituh.tp sbb kesal.persahabatan yg sekian lama terjalin.terputus begitu sahaja.xmau ituh terjadi dlm kalangan sahabat2 saya.sedih teramat.cubelah kita sama2 hormati sahabat.fahami sahabat.sayangi sahabat.sahabat adalah teman yg sgt setia.akan senantiasa berada di samping kita.xkira macam mana keadaan sekalipun. janganlah demi kepentingan diri, sahabat diketepikan.dilukakan. nauzubillah.semoga sahabat sekalian selesa berteman dgn saya. andai pernah saya melukakan hati sesiapa, saya mohon maaf.dr ujung rambut , hingga ujung kaki. maafkan sgla kslahan sy. buat shbt2 sy yang tidak bertegur sapa ituh, tolonglah. berbaik2 lah antara satu sama lain.saya tidak suka akan perpisahan.saya tidak suka akan permusuhan. tikam dari belakang apatah lagi. jalinkan semula ukhwah ituh ea.








alhamdulillah.berkumpul lg.bersama shbt2 kesayangan sy.sebelum ramandhan menjelma kita b'BBQ togede-gede.suke suki sama2. bakar2 ayam.layan lagu smbl nengok gmbr2 lame.credit to lappy miszati.s0nok!!!. gelak tawa ramai2.buka kisah lame2.hahah.









part plg bes.maen "TRUE OT DARE" . Amek sume!!sgala rahsia dikorek.digali.inih mase sesuai utk taw rahsia kengkawan.hehe.





allamakkkk...aku terkena suda.aiiyakkk... soklan jenis ape bkl aku dpt, aku da agk.amer, ade chemist la kite mlm neh. aku phm mksud ko tuh.





"lam batch kite, sape yg plg mnyakitkan ati ko?" -soklan amer-



aiyyyaakkkk.ape neh.aku jenis skit ati kjap je.(kdg2 ar).pstu aku ok lau org tu ok gak.(utk kes ni ar).hurm... cne nak xplen neh.terjerat jua dgn soalan ituh.adeiii...





ape aku nak jwb eh..
ape2 p0n.sy bhgia nengok dia bhgia.



:)







utk org bkenaan:
jg si dia sebaiknya.jgn maen2.
moga berkekalan.buka buku baru.hargai org yg dsayangi sblm tlmbt.
jg diri jua.
okeyh?
then bertubi2 soklan ak dpt.so, jwb je la an.now, suma da taw.
no more secret.haha.
(btul kew??)


maaf kpda sesapa yg bkenaan.maaf kat teman2.sy bkn beri harapan pd org.mgkin cara sy tlh membuatkan org mengharap.nmpaknye..nak kwn, kne ubah cara lah yer.hurm..
.jd baik pun salah gakkan.



.so, diam lbh baikkan.


ape2 pun, biarlah perkara ituh ttp dlam simpanan diary aku shja.
buat shbt2 yg prihatin ngan masalah shbt2 dsekeliling, time kasih. same2 kte bntu antre satu sama lain ea. :)






okeyh.layan pic2 neh dlu ea...













































































No comments:

Post a Comment