Tuesday, December 21, 2010

detik 7 pagi 21 disember 2010 :)


pg2.. cam biase.. habit mama terchenta.menont0n tv.program motivasi or ceramah or wut eva yang disiarkan kat kaca tv tuh. sambil2 tuh.siap2kan sarapan utk abah sebelom p keje...
so.. same goes to me. tibe2 di pgi buta telefon antik aku berdering. aikkk.. pelik! sape kol pg2 buta neh? xde name. no siapakah? ku perhatikan no yang tertera tuh bebetol. yeah! mengenali saya amat mengenali no tersebut. dengan nada biasa2... xsemesra zaman dulu kala... sy menjawab setiap pertanyaan dengan baik.buat cam xde ape2 prnah berlaku antara kami. wahhhh! semudah itu aku melupakan segala keperitan itu???







mudah ke x mudah.. saya da pk masak semasak-masaknye.. hingga mendidih otak saya. saya dah x larat nak melawan arus kata hati. biarkan saja bisikan hati inih. lakukan setiap apa yg dibisikkan mengikut kewarasan akal.
bermula pada tanggal maal hijrah, saya nekad.lupakan segala sengketa. berdamai. dan jangan bertengkar lagi.ituh yang terbaik.!
:)

berkongsi cerita itu dan ini.almaklum saja .. sudah lama x berada di atas talian bersama. sekali peluang itu datang lagi.. segalanya mau dikongsikan. tapi masih belum sepenuhnya. perlukan lagi masa untuk mendengar dan memperdengarkan cerita masing2 sepanjang watu yang mendewasakan pemikiran ituh.wahahhaa..
saya biasa2 saja.moga2 peluang yg diberikan tidak digunakan untuk kamo0 mereka cerita sesuatu yang baru.moga kamo0 tidak mengkhianati benih kepercayaan yang baru saya semaikan dalam taman hati ini. moga kamo0 taburkan benih kejujuran dengan sebaiknya melalui setiap patah kata dan tingkah laku yang kamo0 lakukan.
mo0d: jangan bertengkar lagi. berteman kembali ya sahabi. aiwah. :p

No comments:

Post a Comment