Wednesday, December 15, 2010

no entry :)




hoh0hhooo..

anda dilarang masuk ke dalam kotak hati saya. no entry! okeyh?

sesiapa pun tidak dibenarkan masuk untuk waktu ini.ia tertutup terlalu ketat.terlalu rapat!

ho0 yeayhhhh. masa untuk sendirian dengan cara tersendiri untuk mengindahkan sang taman hati. lalalalaala~

buat si pengindah taman hati saya pada masa lalu, kenangan yang dihiaskan itu tersangat indah! terlalu sukar untuk saya tebas.jauh sekali untuk dibakar. xmau pencemaran alam berlaku. jadi.. untuk waktu ini, biarlah saya cuba mengindahkan taman itu seorang diri. mesti chatek juga. berbunga2.

ye.. suatu hari nanti.ia pasti kembali ceria. :)

awak. ni hasil lukisan saya. okey tak?


buat yang pernah cuba untuk mengetuk pintu taman hati ini.. saya menyusun jari jemari yang sempurna ini dengan sebaiknya.pintu itu masih tidak mampu untuk terbuka.kamo0 di bawah pemerhatian saya.mudahan ia akan terbuka jua suatu hari nanti.tanamlah bunga2 kesabaran.sirami lah ia dengan kasih sayang dan jagalah ia dengan mengambil berat tentang apa jua yang dihadapinya.janganlah kamo0 khianati benih kepercayaan.taburkan baja keihlasan dengan secukupnya agar ia mampu berkembang mekar. :)

alahai.berbunga-bunga lah pulak...hahahaha

geli geleman plak ase bile bce blik..wakakkaka.

k..

chowwww lu.. tataaaa...


No comments:

Post a Comment