Monday, November 28, 2011

out of mind!

28 of nOvember.
keje gila!
da la shift petang ai neh.
sempat pOolak aku kuar.
hOho..
atas 1 tujuan yg aku senirik x psti patOt ke aku dapatkannya.
aiseyhhh..
entah hape2 la kan..

hurmmmm....
dalam hati bagaikan tercerut neh...
kuatkan diri jugak utk dptkan.
seperti biasa..
dalam 1 situasi
pasti ade 2 pelbagai persOalan
yg pasti.. setiap persOalan pula mesti ade dua pilihan yang berbeza.
hohhhhh!
dislike!
tasuke bile aku kene buat pilihan!
keputusan yg aku senirik x pasti ape yg bkal terjadik kaLo keputusan ini yg aku lakukan
dan..
kalO yg itu aku pilih.


keputusan yg dibuat berdasarkan akal
membuatkan hati terluka
keputusan yang dibuat dengan mendengar kata hati semata pasti diri yang merana
sO,
adunkan suara hati dengan pilihan akal yang waras..
gaulkan supaya sebati..
bentukkan ia 1 adunan yang akan menjadi kegemaran sendirik.

hati xkan terguris. badan xkan sengsara. jiwa mampU mengawal situasi. :)



haiyakkk!
ape neh ayuni???


-----> entah. aku pOn tapaham ape yg aku bebelkan neh.
till then dear readers. aku nak bersiap2 utk ke tmpat kerja.
neW locatiOn fOr me. NICU.
lurve baby more and more.
hokie dOkie u Ols..
tasaba i nak jmpe babies2 kat sane neh..
tata

No comments:

Post a Comment