Saturday, November 26, 2011

♥ saranghae . aishiteru ♥



fly me to the mOn
and let me play amOng the stars
let me see what spring is like
on the JUPITER and MARS
in other words, hold my hand
in other words, darling , kiss me
fill my heart with song
and let me sing for ever more
U are all I long for,
all I worship and adore.
In other words, please be true
In other words, I LOVE U...



~lalala.. best kan lagu neh. hikhik. one of da korean sOng. much much like dis!
ngeee..
Oppa! saranghea ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


upPs. tAsengaja! hehe.
tgh gOdek2 pixcha yang da berabad lame nye dlm hard diskthen...
i've fOund diS.

huhu.gatai!
----> siket2 jew.ahaks!


hOkeii dOkei. moOd gadO2 untuk mase sekarang.antara sy dan kaMoO.
okey! saya merajuk!
u didn't notice dat rite.
well.. i'm just keeping da feelim. hide then jump intO silent mode.
tamO pujuk lagi lame nak maJop.
hohO.
ngada2 ngat aih!
btw, cukup tasaba untuk tggu kdtgan kamOo ke KL.
oh selasa! please cOme smOothly..
i'll be visit by him! hoyeah!!!sorak riang.
cam kanak2 ribena..
heeee..jgn mara yew.
noOTy siket je :p




notakaki: huh! sy kerja hari tuh sebetOlnye.
dan. dan. dan.
tmbah pOlak ngan majOk.
menjadik kew?
hihi.
dunnO.
kalO ade jodoh, cammane pun ttp akan jmpe kan..
even not for dis week!
hehe.
but
not as a dating hOkey!
tamO terlibat ngan dating.
xbagus untuk hati
kan ?
:)
senyum panjang lebar... ^_____^




No comments:

Post a Comment